pinterest ja tag manager

torstaina, maaliskuuta 13, 2008

Uusia tuulia / changes in the wind

Pitkilleen ei ole tullut blogattua. Pahoittelut siitä. Huomasin että vielä jokunen on jaksanut uskollisesti täällä käydä kuitenkin. Pääasiallinen syy hiljaisuuteen on iso muutos elämässäni. Vaihdoin maisemaa, ihan kunnolla samalla kertaa.

--
I haven't been blogging in a long time. I apologize that. I noticed that there's still few loyal readers in my blog. Main reason for the long silence is a big change in my life. I have new scenery when I look from the window.
--



Jotakin on jo paikallaan, mutta vielä on paikkansa etsiviä juttujakin..

--
Some things have already found their place, some are still finding their place.
--


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oletko päätynyt pääkaupunkiseudulle?

Talsu kirjoitti...

Mä en ole käynyt kurkkimassa, mutta olen koittanut ajattelemalla kuumottaa korviasi kovasti ... :)

Stricker kirjoitti...

Onnea uuteen kotiin! Hyvin tutun näköistä touhua, tosin me ollaan muutettu jo syyskuussa ja mun käsityökamat on vielä suurelta osin muuttolaatikoissa, kun käsityöhuoneen remppa on vielä kesken. Tsemppiä järjestelyhommiin!

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen käynyt monta kertaa kurkkimassa, milloin heräät arkeen.
Terveisiä Tuusniemeltä.

Anonyymi kirjoitti...

Sinua on jo kaipailtukin tapaamisessa. Tosin siellä on ollut aika hiljaista. Eilen meitä oli kuitenkin 7. Edellisellä kerralla 3.Oletko muuttanut kokonaan pois Kuopiosta??