pinterest ja tag manager

perjantaina, elokuuta 17, 2007

Ihan tavallista purpatusta

Monta asiaa mielessä, mitähän teille kertoisin.. Maanantai oli ihan tosi tylsä ja ankea päivä, siihen asti kun sain tämän:


Kiitos Haka. Siitäkin huolimatta, että Haka ehti ensin, haluan muistaa sekä Kristeliä että Pörröä tällä maininnalla. Syy on puhtaasti itsekäs, viikonloppu teidän kanssa oli todella mukava!!

Löysin myös hienon repun, tekisiköhän tuo kaveri kohtuuhintaan toisen...

Päätin myös osallistua hauskaan kimppatoimintaan, eli lankavaraston pienennykseen. Koetan muistaa lisätä nappia ensiviikolla..

Yhdestä asiasta haluaisin kuitenkin hieman keskustelua herättää. Tai ajatuksia ainakin, jos en keskustelua. Olen lukenut useista paikoista, kuinka kovasti syksyn uutuuskirjoja odotetaan. Etenkin Kristelin kirjaa. Haluaisin kiinnittää huomiota siihen, että kirja ei ole pelkästään Kristelin kirja. Kirja tulee olemaan meidän kummankin tekemä, voisin sanoa tällähetkellä että ihan 110% on kumpikin ajastaan ja kyvyistään kirjaan pistänyt. Vaikka minä "vaan neulon" kirjaan, kirjaa ei olisi ilman sitä. Ei myöskään ilman Kristelin päästään ulos purkamia malleja. Se, että molemmat ovat tehneet kirjasta sen osan, jonka osaa paremmin, ei tee kummastakaan vähemmän työhön panostanutta. Sekä ohjeen kirjoittajalla, että myös ohjeesta neulovalla on valmiin tuotokseen yhtäläinen panos. Ainakin tämän kirjan ollessa kyseessä.

Tällaista tälläkertaa, ensiviikolla uudet kujeet.

( sorry, Finnish only this time )

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mites se vanha sanonta meneekään.. Kukas sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse...

Anonyymi kirjoitti...

Aivan varmasti olet tärkeä juuri tämän kirjan syntyyn. Mutta onhan se niinkin, että neuloa osaa moni muukin, mallisuunnittelu lienee haastavampaa. Millään lailla väheksymättä sinun osuuttasi.

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen huomannut tuon saman miten kirjasta puhutaan. Mulle on kirjan esiintulosta asti kyllä ollut selvää, että ei se ole yhden ihmisen kirja. Ja onhan siellä niitä Pörrön ihania nappeja ja muuta mukavaa. Kyllä kirjasta kunnia kuuluu kaikille.
Kun kirjalla ei ole nimeä niin ehkä ihmisten on helpompi puhua Kristelin kirjasta niin toiset tietää mistä puhutaan. No, voishan sanoa Kristelin ja Meerin kirja mutta onko se sitten liian pitkä.
Eiköhän tämä asia korjaannu kun saamme nimen sille ja kirjan käsiimme.
Tsemppiä :)

satumh kirjoitti...

tottakai kirja on myös sinun kirja. kyllä minä oon ainakin puhunut elämänlangan ja langankuluttajan kirjaprojektista kun oon siitä jossain maininnut. tsemppiä hankkeen loppurutistukseen! :)

Mari kirjoitti...

Minä olen koko ajan käsittänyt että kirja on ryhmätyötä, vaikken vielä tiedäkään kuinka moni siihen tekijöiksi lopulta merkitään - ja anonillille tiedoksi, että ohje ei synny ilman protoneuletta tai useampaakin (varsinkin kokosarjoitus on pakko testata usealla neuleella) - ja paras tulos syntyy, kun ei yksin yritä. Hienoa että voi tehdä yhteistyötä - suomalaiset ovat liian usein yksinäisiä pakertajia! Ja kun Kristelkin on toistuvasti blogissaan viitannut nimen omaan ryhmätyöskentelyyn, niin veikkaan että puhe "Kristelin kirjasta" on vain työnimi, kun lopullista nimeä ei tiedetä. Häntä pystyyn! :)