pinterest ja tag manager

maanantaina, heinäkuuta 10, 2006

Myydään

Siivoilin vähän ja löysin ylimääräisiä lehtiä yms.
Elikkäs, tarjolla olisi Novitaa:


Syksy 2005, sisältäen nuorisoliitteen. Avaamaton, 6e.


Talvi 2004; 4e


Novitan kevät/kesä 2004. 34 ohjetta. Nämä meni jo.


Knitting with beads -kirja, 25e.


Metal Gear Ac!d peli PSP:lle, 25e.

Hintoihin lisätään postikulut. Mahdollisesti myös neuvotteluvaraa. Laittakaa postia langankuluttaja (at) gmail.com tai jättäkää kommenttilaatikkoon viestiä.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei
ostaisin toisen kevät/kesä 2004 -lehden. Terv Liinu, ruuturouva @ hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Minä tahtoisin ostaa sen toisen kevät/kesä 2004-lehden, jos on vielä jäljellä??
Satu U
satu.u@suomi24.fi

Katiija kirjoitti...

äsh ... mä jo luulin että muita ei kiinnosta novitan kevät/kesä 2004 ... harmi mä olin hidas, muut nopeampia!!!

Anonyymi kirjoitti...

Minua kiinnostaa tuo 2005 nuorisoliite. Laitan Ihan itsen kautta viestiä.

Anonyymi kirjoitti...

Knitting with beads kiinnostaa! Jos se ei ole mennyt niin voisin sen ostaa tuitu75 (ät) hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Lehti tuli perille, KIITOS!