Tuesday, April 03, 2007

Massailua / Polymer claying

Hii! Onnistuin!

Tein intia-helmien jämistä uudenlaisen millefiorin. Hii! Oon tosi tyytyväinen, tuli tosi kiva ja hauska :) Pari spiraalitestiä myöskin, ne onnistui paiston kannalta enemmän kuin hyvin. Uunimittari on poikaa. 100 astetta uunin asetuksilla on 110 mittarin mukaan. 125 astetta taas on 158 mittarin mukaan! Ei mikään ihme että läpikuultavat paistu harmaiksi viimeksi... Nyt on säädetty ja merkattu lämpöruuviin sopiva lämpötila, ettei tarvitse aina ihan täysin lotota.
--
I made it!

Leftovers from bulls eye millefiories that I made for Indian-beads, I decided to try some other millefiori. Look! I'm so pleased with the result. They came out beautifully!! I managed to measure owen temperatures this time. When it's set for 100 C, it's actually 110. And when set to 125, it's more like 158C!! No wonder my transparent beads turned out as gray... But here:
--

No comments: