pinterest ja tag manager

sunnuntaina, tammikuuta 29, 2006

Lisäilin nappeja tuonne sivupalkkiin. Olen siis mukana Olympialaisissa! Vau! Enpä olisi uskonut :D
Suomen joukkueelle on tullut oma blogi, sinne ehdin jo kirjoitella vähän alkua. Suunnittelin, että jos bambupuikoilla tekisi. Ehkä ne tulevat ensi viikolla...

Hametta aloin neulomaan noista langoista. Ne on tosiaan "työtöitä", ensi talven Novitaan meneviä. Tän talven lumilla pitäs saada kuvattua.. Hameen jos sais tän kuun aikana neulottua niin vois aloittaa heti sitten hamsterikuuta uudesta työstä :)

Elannista on tullut minun uusi suosikki. 3 mallia on jo bookmarkattuna, mitä pitää alkaa tekemään.. Yksi noista on tietysti Olympia-tehtävä :) Sitten on yksi pitsiponcho. Noita kolmioshaaleja tulee harvoin käytettyä, mutta voisi olla tuommoinen pitsinen poncho aika hauska. Lankaa siihen saa ainakin kulumaan :D

Tässä varmaan tärkeimmät. Viikonlopun aikaan on ollut monta asiaa mielessä, joista on ollut tarkoitus kirjoittaa ja yhtä monta on unohtunut.

Ai, nyt tuli yksi mieleen. Kultainen kudinpuikko äänestyksen selostukset. Kiitoksia kovasti minua äänestäneille! Ajattelin, että jos joku äänestää minua, hän on tarttunut noihin gramma- ja metrimääriin. Kun luin äänestystuloksia, minua nauratti yksi ääni. Joku oli äänestänyt minua kategoriaan "yllättävin". Ihmettelin, että mitähän yllättävää täällä nyt on, mutta luettuani eteenpäin nauroin kyllä ihan ääneen.
Äänestäjän mielestä blogissani yllättävän tittelin ansaitsee se, että paljon ei kerrota töitten edistymisistä tai näytetä kuvia keskeneräisistä, vaan valmiit työt vaan "ilmestyvät" blogiin :D

Nyt sitten haluaisinkin kysyä, että pitäisikö minun kuvata myös töitä keskeneräisinä vai vain valmiina? Eihän taidemaalaritkaan esittele keskeneräisiä töitä :D

Ehdottoman välittömät onnittelut jokaisen kategorian voittaneelle ja myös toiseksi tulleille! Ja kaikille jotka saivat ääniä. Ja kaikille äänestäjille. Ja kaikille, jotka kirjoittavat neuleblogeja :D Omalla tavallaan aika hauska "kisa"!

1 kommentti:

Johanna kirjoitti...

Hei kaima, me ollaan olympialaisissa ekaa kertaa nimet väärinpäin, sä oot alkukirjaimen kera ja mä ilman... :)